Blaaaaaaaaaaah


This is a picture from the food tasting. It was really good food and today will be the first day with the new menu.,On the pic you can see our two chefs, one from fiji and one australian. There is also all the india managers, eve from sweden and the two latvia maffiosos....

Sorry for not writing yesterday, something happened and I couldnt make it. But Im back. Its snowing in the mountain and its freezing. I wonder if my grandmother brought the bad weather with her from Sweden!? She is in NZ now by the way. She is shopping in Christchurch and hopefully having a good time.. :)
She will arrive here on Sunday.

Sorry for this english people. but I have a special swedish message to my mother..

Okej, det var en logn. Det ar inte till mamma, men min chef har bestamt sig att lasa min blogg varje dag och jag har inte bestamt mig for om jag ska beratta for honom verkliga anledningen varfor jag inte dok upp pa jobbet igar. Jag var saaaaa himla ledsen. Nagon stal mitt Pandora armband :( Det suger sa mycket. Jag kunde inte sluta grata. Andrew var saklart upprord, han har spenderat bade tid och pengar for att fa det perfekt. Det e skit att det tar nagon sa lang tid att spara ihop till nagot man verkligen vill ha, men det tar en annan 1 sekund att sjala det.
Det ar inte forsta gangen. I australien blev jag av med min vaska innehallande alla mina pengar, mitt smink, min kamera, ipod och alla bank kort saklart. Jag vet inte varfor manniskor tycker att de har ratt att ta nagot som de inte jobbat for, som inte tillhor dem? Usch!!




Kommentarer
Postat av: Mamma

Men va faaan... du får kolla på allas armar nu då... det är ju ganska speciellt och lätt att känna igen... jättetrist :-(

2010-03-12 @ 23:03:21
URL: http://teachersbox.blogg.se/
Postat av: cissi

Aaah fyy de e skit verkligen... men vad ska man gora?

2010-03-13 @ 03:38:53
URL: http://fotavtryck.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0