Christchurch




So much to do, so many papers to sign and blah blah !! But Im still enjoying New Zealand. It is so nice here, even though Im still in a big city, I do love this place, Christchurch. Everything seems to slow down here. And they have concerts on the square (for freeeeee wohoo) and everyone is so friendly. Yeees, I love it... :)

We have to wait until tomorrow before we go to Lake Tekapo cuz I have to open bank account, getting tax number, talking with insurance... and sooooo on ....

I am really on my last money.. really.. we are lucky that we have a work otherwice I dont know what I would have done... I am waiting for money from Australia though... they are just very slow.

I want to write more and tell u more, but internet is expensive.. I tell u later.. :)

Byyyeee

Kommentarer
Postat av: Mamma

Mmmm... alltid trist när pengarna tryter, men det kunde ju kanske ha gjort det på ett sämre ställe... njut och ha roligt, snart ska du jobba igen!

2010-01-04 @ 09:51:18
URL: http://teachersbox.blogg.se/
Postat av: Mormor

Appropå pengar,kom de fram? Jag var osäker på hur jag skulle skriva in alla siffrorna i kontonumret.

God fortsättning på det nya året.

2010-01-04 @ 11:20:32
Postat av: Mormor

Borde också tala om att jag har tappat rösten, halsfluss eller nåt sånt och svarar därför inte när det ringen. Vi får alltså höras över telefon lite längre fram... om en vecka kanske.

Sven hälsar, han liksom jag är mycket imponerad av din fantasiska blogg.

2010-01-04 @ 17:32:24
Postat av: Cecilia

Jaa mormor jag forsokte att ringa massa ganger, tills jag insag att jag ringde pa ditt gamla nummer (65005 numret) I alla fall, jag ringer i nasta vecka i stallet nar du har rosten tillbaka :) Jag har mobil nummer nu igen 0063 2102717022 :) eller egentligen e det Andrews, men vi far dela fortillfallet for jag kan inte kopa en ny just nu. I alla fall. Taack sa mycket for pengarna. Jag kopte en kamera.. :) Jag skickade julkort till dig mormor och till dig mamma, det kommer nog nasta vecka.. :) Kraaaaaaaam

2010-01-05 @ 04:31:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0