Sprutor sprutor sprutor...

 

Jag ar inte lycklig idag. Efter att varit sjuk och haft ont i armen sa kandes det igar som att det antligen var over. Men i natt vaknade jag upp med smarta i armen igen och imorse kunde jag inte rora den hur jag ville. Idag var det dags for nasta spruta. Detta skulle enligt den forra doktorn vara den sista sprutan, men idag fick jag traffa en annan doktor som sa att jag maste ta “Ipol” spruta ocksa (annu mer pengar).

Dagens spruta var for Hepatit A. Den ar uppdelad i tva sprutor sa jag fick en i hogra armen och en pa rumpan (oftast tar de en i varje arm men eftersom jag fortfarande har ont fran forra sprutan sa fick dom ta pa rumpan i stallet) I alla fall sa har jag nu smarta i bada armarna. Jag vet inte varfor min kropp reagerar sa daligt pa vaccination? Jag vantar nog till nasta helg med den sista sprutan sa jag far tid att bearbeta dessa tre forst.

Jag har inte sa mycket mer att saga idag. Jag har ont och det ar fruktansvart kallt ute. Sa jag tanker stanna inne och tycka synd om mig sjalv hela dagen.

 


Kommentarer
Postat av: Jack

sv: haha ska jag ta det positivt :P ?

2009-09-26 @ 11:48:50
URL: http://paraplyjack.blogg.se/
Postat av: Jack

sv: tackar ;) haha jag har nog aldrig haft svårt att vara omogen, men tro mig jag kan vara mogen när jag vill :D

2009-09-26 @ 21:36:24
URL: http://paraplyjack.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0