Lyxiga Noosa




Det har blogg inlagget fortjanar mer bilder an text. Vi har skojat runt med kameran hela helgen sa detta ar bara ett smatt utval av alla bilder, men dom ar roliga. Noosa var underbart. Sitter just nu pa taget pavag till Sydney. Vi lamnade Noosa 10.30 imorse och anlander i Sydney klockan 7 imorgon bitti. Ett helt dygn av resande, men jag ar van vid det har laget. Det har blivit manga dagar av resande sedan jag kom hit.

Vi kom fram till Noosa i Lordags morse. Nar vi steg in i lagenheten, som vi hyrt for tre natter, fick vi en glad overraskning. Vi visste att lagenheten skulle vara lyxig, men vi hade ingen aning om hur bra den faktiskt var. Att vi skulle ha Jacuzzi sovrummet visste vi om, men vad vi inte visste var att vi hade privat Jacuzzi och bbq pa taket med en underbar utsikt over Noosa och floden. Vi spenderade dagarna pa stranden och pa Noosas shopping gata som ar fylld med coola klad affarer (jag alskar strand modet som det har i Noosa). Pa kvallarna badade vi i vara tva Jacuzzi och Andrew lagade god mat som vanligt. Pa lordagen firade vi ocksa min fodelsedag eftersom Andrew kommer vara i Nya Zealand pa min riktiga fodelsedag. Han hade gjort ett jattefint fodelsedags brev och kopt ett Pandora armband till mig. Vi gick pa Mexikansk restaurang och pa kvallen gjorde han den knasigaste fodelsedags tartan jag nagonsin sett. Det var varldens basta fodelsedag som jag fick fira med varldens basta kille. Som ni vet sa ar det min fodelsedag alldeles snart. Jag forvantar mig INTE ALLS att alla som laser detta ska springa ivag till posten och skicka brev och gratulationer till


CECILIA ODEN THOMSON

PO BOX 382

RED CLIFFS

VIC 3496

AUSTRALIA


Inga forvantingar alls….

 


Nu ska vi spendera tva dagar i Sydney innan det ar dags for Andrew att lamna mig och aka till Nya Zealand. Det suger verkligen, men jag far trosta mig med att det “bara” ar tva manader, sedan kommer han tillbaka hit och da aker vi till Asien tillsammans.

Cecilia

 


Kommentarer
Postat av: Linda

Hallå Syrran!!

Fina bilder.. Ni verkar ha det sjukt skoj ihop!! .. Hoppas man får träffa honom nångång..!!:)

Hoppas allt är bra!! Vill dock att du kommer hem snart:(..



Pöss&Kram

Hälsa Andrew med;)

2009-09-09 @ 16:33:33
URL: http://lindaoden.blogspot.com
Postat av: Hennie

Heya Girl ^^



A big hello from Robin and me.

We enjoying the last summer days here.

I try to translate with Google on your story, really funny ;)

btw....Andrew and you looking good together....hope to meet him ones ;)

and i can relate to be separate from each other...i know how that feels...lol.

But it is even more fun when you see each other again after that time, trust me ;P



Hugs and kisses

Hennie

2009-09-20 @ 11:49:19
Postat av: cecilia

Hii Hennie :) Are u still in Sweden now? haha I thouught your swedish would be perfect by now.. Ja.. Nej.. :) Yea I really miss him a lot. But your right, I think when we finally meet, it will be verry good :)

2009-09-20 @ 21:14:50
URL: http://fotavtryck.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0