Country musik festival

Eftersom gardagens sprutor inte gjorde ont idag sa bestamde jag mig for att aka in och ta den sista idag. Antligen ar jag klar med alla sprutor och ar nu super skyddad och redo for Asien. Idag ar det exakt 6 veckor tills jag aker.

Sedan i fredags har de hallt musik festival i stan. Jag hade forst tankt att jag skulle aka in och lyssna pa musik pa nagon bar lordag kvall, men jag upptackte att det bara var massa tantor och gubbar som var dar och det kandes inte riktigt som att jag skulle passa in. I alla fall var det kul att ga omkring och se lite pa konserterna idag medan jag vantade pa bussen, som bara gar varannan timma pa sondagar. Alla gamla manniskor var lyckliga, kramades och dansade och hade jatte kul. Det var som att de alla blev kara pa nytt. J


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0