Rasta Hundar



Seriost jag maste skaffa mig en kamera. Den har bilden har absolut ingenting alls med mitt blogg inlagg att gora mer an att det ar den enda bild jag har pa mig tillsammans med en hund. Den har bilden var tagen i Gosford, pa Australiens ostkust, nar jag och Toby var pa semester. Jag tyckte att hunden var stor och cool  och bad darfor Toby att ta en bild pa mig tillsammans med den. Oh, jag var ocksa blond pa den tiden.




Jag namnde ju tidigare att jag ville forsoka gora nagon form av traning infor Asien. Jag har inte lyckats sa valdigt bra med det. Men forra veckan bestamde jag mig i alla fall for att borja promenera med familjens hundar pa mornarna. Jag gar faktiskt en ganska rejal runda som tar mig 40 minuter i rask takt. Det ar val anda nagot!? Nar jag kommer hem fran jobbet ar jag alldeles for trott och det ar alldeles for varmt ute for att jag ska orka gora mycket alls. Ridningen hinner jag med saklart nagra kvallar i veckan, men annars blir det mest att sitta under luft konditioneringen med min dagliga efter jobbet kaffe och snacka skit med Kathryn. Men det blir I alla fall som sagt en ganska bra promenad varje morgon och jag far vara nojd med det I nu laget. Det ar runt 35-40 grader varmt har nu pa dagarna. Jag kokar !! Tacka vet jag luftkonditioneringar, en sadan hade jag garna haft inbyggd I hatten eller nagot liknande.



Med lite patryckningar fran mig sa har aven mor min borjat blogga.

 

www.teachersbox.blogg.se Kolla in den med, hon ar en riktig krut tant min mamma. Nar det ar dags for mig att stanna upp nagonstans och ha ett normalt liv da hoppas jag att jag kommer vara lika duktig pa att ga till gymmet som mamma. Hon ar en inspiration for oss alla.

Kommentarer
Postat av: Mamma

Kruttant!!?? menar du att jag riskerar att explodera kanske s... ja jag säger då det... tanta mig hit och tanta mig dit men hade du varit här nu hade du fått vara med och leda mitt cirkefys pass till våren för jag behöver en värd och vill egentligen inte ha någon jag inte känner...

2009-10-28 @ 20:53:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0