Ny tatuering


(Bilden ar inte sa bra men tatueringen ar riktigt snygg)

Jag vet vad ni alla tanker just nu. “Oooj vilken stor tatuering hon har gjort”. Ja den blev lite storre an vad jag trodde. Men jag ar mycket nojd. Jag har tankt sa lange pa att jag vill gora om tatueringen jag hade dar innan, eftersom jag tyckte att den var fruktansvard. Inte bara formen var trakig, linjerna och ifyllningen var valdigt daliga.

Som ni ser ar det fem blommor i tatueringen, tva bla och tre roda. De tva bla star for mina tva kara broder, Patrik och Daniel. De tre roda star saklart for mina underbara systrar Catarina, Lotta och Linda. Looove u all J La Vita e Bella ar italienska och betyder Livet ar underbart(visst ar livet underbart).

Jag maste beratta en rolig sak som hande nar jag gjorde tatueringen. Jag satt och kollade pa bilder av tatueringar medan tatueraren gjorde sitt jobb pa min rygg. En bild pa Mr Beans dok upp och jag tankte for mig sjalv, vem skulle tatuera in Mr Beans pa sig sjalv? Det ar ju galet. Jag funderade en stund pa om jag skulle fraga tatueraren, men jag tvekade lite och tankte att det hade ju varit valdigt pinsamt om han faktiskt hade en. Jag bestamde mig till slut att fraga anda, jag menar hur stor ar chansen att han faktiskt har en. “Would anyone REALLY tattoo Mr Bean on their body?” fragade jag. Oturligt nog visade han mig sin arm och sjalvklart hade han den tatueringen pa sin arm. “I love Mr Beans” sa han. Jag visste inte vad jag skulle saga det var jatte pinsamt.

Sa jag ar nojd med min tatuering. Det var en smartsam upplevelse men jag har tankt pa det sa lange och kande att jag maste gora nagot at saker nu.

Vad tycks? J




Kommentarer
Postat av: Sofia

Gryymt pinsamt med MrBean tatueringen! Hoppas du har det bra där borta!



Kram Sofia

2009-10-11 @ 15:16:25
URL: http://malinsandrahalva.blogg.se/
Postat av: Linda

Söt du e!! LOVE U <3

KOM HEM!!!

2009-10-11 @ 16:44:06
URL: http://lindaoden.blogspot.com
Postat av: emmaidjut

sv: Coolt isåfall :))



Snyggt :D

2009-10-12 @ 16:45:08
URL: http://idjut.blogg.se/
Postat av: Mamma

Hmmmm... dina trevliga syskon ja... häromdagen såg jag ju en tjej som hade "mamma" tatuerat på handleden... det du :-) blink blink... jag får väl planera en liten tatuering med era namn snart då... kan vara kul med en liten länk runt fotleden oxå...

2009-10-14 @ 17:26:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0