Andra halvlek

Ja da var det bara den andra halvan av mina tva mander i Red Cliffs kvar. Jag har verkligen forsokt att hitta pa roliga saker efter jobb och sa vidare for att inte stupa av tristess, men jag har inte lyckats sa bra. Senast jag var har hade jag massa kul. Jag red flera dagar i veckan, jag gick till floden och simmade nastan varje dag. Jag gick och traffade vanner, gick pa middagar och sa vidare. Nu ar de ju lite annorlunda den har gangen. Jag har inte bott pa hostlet sa jag kanner inte sa jatte mycke folk har. Det ar mest familjen jag bor hos och min manager Steve som jag umgas med. Han fick for ovrigt en bebis i Sondags. Hon heter Ella Lee, hur gullig som hellst.

Jag tror dock att det som gor det sa langt och trakigt ar att jag saknar Andrew sa himla mycke. Jag vill bara att dagarna ska ga sa jag kan traffa honom igen. Och Toby saklart. Honom har jag inte sett pa evigheter kanns de som.

Jag trivs bra vart jag bor och jobbet ar ok, fortfarande trakigt men inte jobbigt. Men for att vara arlig sa vill jag bara att den sista manaden ska vara over sa fort som mojligt (det kan ju ifs inte ga fortare an de gar, men kanslan av det i alla fall).


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0