Sista dagen i Red Cliffs

 



Just nu sitter jag pa bussen pavag till Sydney. Den lika harliga 17.5 timmars akturen igen. Jag har svart att forsta att jag nu antligen ar pavag tillbaka till Andrew, tillbaka till Toby och framfor mig har jag 4 manaders semester i Asien. Det kanns sa sjukt skont.

Min sista hela dag i Red Cliffs, alltsa torsdagen, sa tog jag och Kathryn ner Ace till floden. Efter mycket brak med honom och bockningar rakt upp i luften fick jag till slut ner honom i floden och han simmade med mig pa ryggen. Det var hur coolt som hellst. Jag har aldrig simmat med en hast innan och det var riktigt roligt. Han ville inte simma sa lange utan han tog nagra fjuttiga simtag och sedan tog han sig upp pa fast land igen. Lilla Ace, han brakade en del men han var anda duktig till slut. Och jag fick min forsta simtur i floden for denna sasongen.

Sedan akte vi hem och hade tacos middag med champange som varan sista maltid tillsammans.

Idag jobbade jag som vanligt nastan hela dagen, sedan hade jag massa sorgliga avsked att ta tag i. Det var en jobbig dag idag. Jag avskyr verkligen att saga hejda. Och i Red Cliffs har jag traffat sa mycket underbara manniskor som jag aldrig kommer att glomma. Men nu ar jag pavag. Och det ar endast 2 natter kvar i Australien. Det ar galet. Jag vet inte vad jag kan saga, det ar helt enkelt gaalet !!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0