Imse Vimse spindel


Bild som jag hittade pa google... :)



Idag var min lediga dag. Fast jag gjorde nog mer jobb idag an jag nagonsin gjort pa jobbet. Jag bestamde mig att som tack for att jag fatt bo har och fatt lagade middagar har i tva manader nast intill gratis, sa ville jag overraska Kathryn genom att gora huset skinande rent medans hon ar borta pa sin camping semester tillsammans med sin familj. Lattare sagt an gjort. Efter tio timmar med endast 30 minuter pause och med svetten rinnande fran min panna, var jag tvungen att sluta, aven fast det var mycket mer jag ville gora. Kathryn har fem barn och hennes man jobbar varje dag sa aven fast hon stadar varje dag sa har hon aldrig tid att gora det ordentligt. Men jag ar nojd anda med stadningen och jag hoppas att Kathryn och David blir glada. Jag ar lite orolig for att alla spindlar jag damsugat upp ska ta sig ut ur damsugaren och komma till mitt rum och hamnas for att jag damsugat bort varenda spindel vav i huset. Tro mig det var fullt med spindlar, jag maste ha damsugit upp minst ett femtio tal.



Imse vimse spindel klattrar in i min mun

Ner faller Cissi, fran sin lilla sang
Upp hoppar Cissi, spottar spindel ut
Imse Vimse Spindel, ger det ett fosok igen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0